Direktlänk till inlägg 11 juni 2011

På bättre humör nu :)

Av anette - 11 juni 2011 07:08

 


Ser fortf min son framför mig, när han tog studenten.. han var verkligen stilig.. Sen åkte han iväg i en röd corvette :) Som hans pappa hade ordnat... På vägen hem såg vi dem köra förbi oss på hemvägen :)

 

Härlig syn att se alla studenter, även om det var ett jäkla tutande.. Kan känna en viss saknad till att jag inte själv tagit studenten..

 

Men jag hade så kassa betyg tyvärr, att jag inte kom in :) Kanske därför min utbildning betyder så mycket för mig, att jag ska klara av den.. Men inte lätt när man har svårigheter.. Men jag fixar detta nu, det vet jag :))

 

Kan jag få ha en studentmössa då, kanske ingen student men jag har ju läst in tre år för fan :)( även 05) ha ha Jo jag ska ha min egen student med en mössjävel och äta jordgubbar och champange tjohoo :))...

 

Hoppas min son hade en nice dag/ kväll i alla fall, var ju hans dag.. Han skulle ut på disco efter hans fest.. Så han sover väl fortf nu..

 

Hasta la...

 

Dagens:

 

Kommer senare idag med ett nytt inlägg..

 
 
Trollmor

Trollmor

11 juni 2011 07:34

Hej Trollungen min!
Ja det är strongt gjort av dig att börja läsa igen, håller tummarna för dig, men det ska gå bra ska du se, du är ju envis av dig, o då klarar man "allt".
Love you..massor av kramar från din Trollmor..

http://perlemorsan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards