Direktlänk till inlägg 14 juni 2011

Förlåt Lena :)

Av anette - 14 juni 2011 22:25

Tror du att   Skulle vara snällare och ödmjukare än mina döskallar... Hi hi..

 

Då har jag något hemskt att visa dig.... Detta är den verkliga sanningen om puh......

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ringer förresten på söndag innan jag kommer :)) kram o hasta...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 


 
 
Ingen bild

Lena

14 juni 2011 23:05

Du har rätt inte alla Puh som är söta du hittade en hemsk en. Du är alltid välkommen på vår helg.
Kram

anette

15 juni 2011 06:48

God morgon :)..
Här e jag sadisten som har avslöjat puh haha..
ja den var lite hemskt faktiskt, inte van att se puh så..
Men men alla har vi våra sidor..
Tack Lena :) kommer på söndag för att dricka kaffe med er ettan, och flexar ut lite tidigare från tvåan(om det e lugnt där)
Kram..

 
Marre

Marre

15 juni 2011 12:38

Men usch då, hu o nu vet man, hm.

Hoppas dagen blir fin. Kramiz

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

anette

15 juni 2011 22:29

ja inte ens puh kan man lita på längre ha ha.. dagen har varit nice idag med sol o värme.. hoppas din oxå varit det.. kram

 
Trollmor

Trollmor

18 juni 2011 18:32

Fy på dig Trollungen min!
Du måste ha legat i för att hitta
den "mördande" bilden på barnens gulliga Puh.
Varför avslöja den bittra sanningen *s*..
Som med tomten ungefär..hahaha
kram från din Trollmor..

http://perlemorsan.bloggplatsen.se

anette

18 juni 2011 19:57

Ha ha.. nej jag letade faktiskt inte, han bara dök upp ;)

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards