Direktlänk till inlägg 21 juni 2011

Oj oj..

Av anette - 21 juni 2011 18:40

  


precis badat, och tror jag får ta en dusch med haha.. Så jävla varmt.. Men det var nice det..

 

Avslappnad och luktar avoccado :) ..

 

Kaffe nu, bara andra kannan sen jag kom him.. Snart film kanske, om jag inte somnar i soffan, den gröna.. Har ingen annan..:))..

 

Allt har varit bra som vanligt på jobb ( ettan).. och snart ska jag vara där på heltid under sommaren, när det inte är skola.. Blir kul det ..

 

Annars har det inte hänt så mycket sedan jag kom hem från jobb...

 

 Det vanliga som typ, laga middag ha ha.. hade lite kvack kvack som jag skickade in i ugnen.. Sen lite sallad till det med grillkrydda..

 

Städat golven, dammat.. Läst och skrivit lite, sen badat och tänkt över mina synder..

 

Snart midsommar och morsans köttbullar, enda jag tänker på just nu    snacka om love .. Mums..

 

haft /har tankar just nu om vissa personer.. Som jag saknar och tänker på   kanske de tänker på mig oxå ibland, eller inte ha ha..

 

hasta la vista.. Peace and love.. And some fucking anderstanding..

 

Dagens:

 

En del går med trasiga skor från och till i livet.. En del går med trasiga skor nån ekstaka gång.. Vem har lärt sig mest om livet?! med eller utan trasiga skor...

 

 

 


 
 
Trollmor

Trollmor

21 juni 2011 22:12

Har fixat köttbullarna idag, o fryst in dem..
Sov gott Trollungen min..
Nattinatti från din Trollmor..

http://perlemorsan.bloggplatsen.se

anette

22 juni 2011 06:08

God morgon :) Ja det ska bli nice med mötet med dina köttbullar snart..
Kram.

 
Marre & Rasmus

Marre & Rasmus

22 juni 2011 09:06

Det är skoj och ha vovve och man får många goa skratt vareviga dag. Det ända negativa som jag kan komma på. Är att strosa omkring i regn o storm, hu.

Skönt för dig att få vara på en och samma arbetsplats, måste kännas bäst så :)

Här stinker man vanilj efter duschen. Har nämligen inget badkar då jag spar på vattnet, skämtar bra. Nä, kan inte ha det för min dumma rygg som strejkar varje gång jag ska gå ur, snyft. Så som du förstår så saknar man att leka fisk, hm.

Ser att köttbullarna är klara, hi. Förstår att du längtar :D

Bamsekramiz

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

anette

22 juni 2011 18:51

Ja det ska bli nice.. Ska ha två veckor semester innan jag ska vara där i 4 veckor på heltid :)..
Ha ha ja det e nice med badkar.. men klart tråkigt att inte ha eller kan använda det heller ju för ryggen..
ja dessa köttbullar :) går inte att förklara hur goda de är..
kramiz.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards