Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av anette - 1 oktober 2011 22:04

  


 

med kaffekoppen här brevid.. Slurk slurk..

 

minstingen är i sitt rum, han var iväg innan med sin kompis i stan, på internet cafe..

 

Precis har vi båda kommit hem från att vi har åkt en snabb biltur med min farsa ha ha..

 

Snart klar med en läxa, kanske en två timmar till imorgon bara, sen var den klar tjohoo, sen på nästa..

 

Sitter här och svettas igen som en jävla gris ?? Ingen luft för fan.. Pust, ge mig kyla..

 

Skulle varit social idag ha ha men det sket sig, så det blir av imorgon istället.. Ja jag har inte haft det tråkigt :) Väldigt sällan jag har det eller känner mig utråkad..

 

ja jag har det roligt ändå ha ha.. nej, men har alltid nåt att göra, och gillar det lugna och tysta oxå ibland..

 

Lyssnat på musik idag, fixat lite här, analyserat och dagdrömt :).. vad är vi utan våra drömmar och tankar?..

 

Så dagen har varit utan stress, inga måsten eller borde :)) ´Gjort vad fan jag känt för ha ha.. Det är livet det, ägt mitt självbestämmande idag, hoppas jag får nöjet att göra det imorgon oxå..

 

Så nu bestämmer jag att koppen ska fyllas på med kaffe igen, vilken jävla lyx.. Så jäkla mycket kaffe som jag dricker, så är jag förvånad över att det inte odlas kaffeböner från arslet  ...

 

natti natt alla och hasta la vista..

 

dagens:

 

ja tjatar åter ha ha.. men jag är den jag är, inte för att alla är upptagna utan det är faktiskt för att jag trivs med mig själv :))

 

Behöver inte älska mig, för jag älskar inte alla.. det är bara fakta, att det kvittar hur jag ser ut, hur jag pratar eller klär mig, vad jag äger, vad jag gör, hur jag bara är ,så finns det åsikter, tankar om mig ändå..

 

Det pratas om alla, alltid. men upp till dig själv att bilda dig en egen uppfattning..

 

och det är upp till dig själv om du vågar vara och stå för den du är, utan att bry dig..

 

tänk om dagarna skulle gå åt att bry sig om vad alla bryr sig om..Då skulle jag intet annat göra än att bry mig.. Så jag bryr mig inte ha ha..

 

Så hasta la vista åter bitches :)...

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards