Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av anette - 22 oktober 2011 22:06

  



Då har man jobbat kvällen idag, igen.. Annars skulle jag jobbat dagen.. 6 kvällar denna v, fyyy fan..

 

Nästa vecka vägrar jag jobba kväll :) så e det.. Tja eller inte ha ha man vet aldrig vad som händer nästa v, om det blir byte eller what ever..

 

En timmes övertid ikväll oxå, tack för det...

 

Stora sonen är här nu oxå ikväll :) Alltid kul att ha honom här så klart.. Men inte mycket tid bara, haft mer tid om jag hade jobbat dagen ha ha fortf bitter ? om mina kvällar ha ha..

 

Kanske det, men i så fall är jag en glad bitterfitta ( ursäkta språket ) eller nej förresten..

 

Natti natt.. Hasta la vista..

 

Dagens:

 

Ibland får man gå många krokiga vägar, innan man kan gå rakt fram.. Eller hur!.. :)..

 

 

 

 

Av anette - 22 oktober 2011 00:21

    


Ja här sitter jag.. I min gröna soffa och dricker sista kaffet i den vita muggen hm..

 

Trött som slyna, igen :) men ska sitta en stund till.. sen ska jag dra täcket över huet.. Kommer att somna fort..

 

Varit full rulle idag, så måste fan njuta oxå av kvällen :)..

 

ja då har jag jobbat på trean idag, som kanske egentligen är tvåan ha ha och imorgon skulle jag jobbat på trean, men kris med personal på ettan..Så det blir ettan hm..

 

kanske jag vaknar förvirrande imorgon och får för mig att gå till fyran hm..

 

Ja i alla fall så har det gått bra på trean.. Tiden har gått i 210 typ och haft kul, och lärt mig mycket redan..

 

imorgon ska jag upp 06.. Dricka kaffe och söka vidare efter lägenhet hm.. Stressigt stressigt hm.. Tiden går.. Fortf ovisst.. men men tänker inte ge mig, ska hitta ett jävla hem..

 

Hade jag inte det problemet, så hade allt varit så bra, men det ordnar sig.. Som Timbukto säger.. Det ordnar sig .. Det gör det alltid..( får tro på det i alla fal) :) 

 

ja nu ska jag inte vara mer negativ för idag ha ha men det e ju bara sanningen och verkligheten, om hur det ser ut nu..

 

natti natt.. hasta la..

 

Dagens:

 

Nu får det fan sluta regna i livet, och dags för solen att lysa här för alltid..

 

 

 

 

 

  

 

Ovido - Quiz & Flashcards