Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av anette - 19 oktober 2011 21:38

 


Blev några timmars jobb idag på kvällen.. Men det e ok :).. Är ju så när man jobbar med människor, och när det är kris med folk..

 

Kom hem vid 21, då blev det så klart lite kaffe i det tysta huset..

 

Skola imorgon, och då ska vi vara i skolan, och inte i lokalen på lindgården..

Ska bli kul och vi börjar med ny kurs oxå(Omvårdnad) och data på förmiddagen..

 

Handledarna ska oxå dit en sväng inför vår nya kurs.. och då är min nya handledare där oxå, från trean :) hon har två som hon är handledare för på sitt jobb, sen då mig..

 

Ska vara där hela helgen och jobba.. Inget roligt område hm (lindängen) men men.. och fått reda på idag, att en taxiförare som hade det jobbets boende i bilen, blev rånad precis utanför där i morse.. Rånaren bara slet upp bildörren.

 

känns klart oroligt och hoppas att föraren är ok.. Inte klokt för fan...

 

Så får beväpna mig i helgen kanske innan jag sticker till jobb, fyyy..

 

Nä natti natt.. Täcket över huet.. Snark snark..

 

hasta la vista..

 

Dagens:

 

Kommer att somna gott idag :))...

 

 

 

  And some fucking anderstanding....

 

Av anette - 19 oktober 2011 08:34

 





Men det har jag nu :))) Tjohooo.. Fått ett G som  godkänt.. Och det var det som jag ville, att klara och bli färdig med den..

 

 

Hasta..

 

Dagens:

 

Kommer senare..

 

Ovido - Quiz & Flashcards