Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av anette - 30 oktober 2011 18:36

       




*  Låt inte ditt liv glida genom dina fingrar genom att leva i det förgångna eller för framtiden..
Genom att leva ditt liv en dag i taget kommer du att leva alla dagar i ditt liv...

 

* Sätt inte dina mål efter vad andra människor tycker är viktigt.. Bara du vet vad som är bäst för dig.

 

* Låt inte ditt förflutna bestämma din framtid..

 

* Stäng inte ute kärleken från ditt liv genom att säga att den är omöjlig att finna..Det snabbaste sättet att få kärlek är att ge kärlek..
det snabbaste sättet att förlora kärlek är att hålla fast vid den för hårt.. Och det bästa sättet att behålla kärlek är att de den vingar..


 

* Tro är att lita på en makt högre än dig själv..Och att veta vad som än händer kommer denna tro att leda dig genom vad som helst.. Det är att tro på sig själv.. Att ha modet och stå upp för vem du är och vad du tror på...


 

* Du ska vara en god lyssnare.. För bara när du verkligen lyssnar kommer du att höra några andra uppfattningar än dina egna.



* hjälp mig.. Det var en gång en berättelse om en man som stod inför Gud,med hjärtat bultande av all smärta och orättvisa i världen..
Kära Gud! ropade han ut av förtvivlan, titta på allt lidande, smärta och nöd..Varför kommer du inte till undsättning?.. Gud svarade, Jag skickade hjälp.. Jag skickade dig..



 


Av anette - 30 oktober 2011 17:28

 



Den här typen säger varken mjauuu eller Vov Vov  ha ha.. Vet ifan vad den säger Hm...

 

Precis mailat om lite lägenheter i malmö, och lite utanför på olika ställen.. mailat om andrahandslägenheter och till fastigheter oxå.. Sen får jag ringa runt i veckan med..

 

Så halva eftermiddagen har jag sysslat med det.. varit iväg oxå innan..

 

fixat lite här hemma och städat.. sedan har jag sökt och sparat nya bilder :) ha ha ja vad kan det vara för bilder hm..

 

Hm.. kanske jag åter har lite olika tankar och shit i mitt hue ha ha igen då tänker ni hm..

 

ja ,e nog bäst fan att jag inte delar med mig :)..

 

Ja tiden den går.. Fy faaan säger jag om det.. Men vill heller inte att den ska stå stilla i heller, nog fan inte hälsosamt det :)..

 

Ledsamt just nu med tanken i skallen hela tiden, att inte veta om jag och sonen kan bo tillsammans efter julen..

 

Orkar inte tänka på det just nu.. Men det måste jag.. I först och hand för hans skull..

 

Känner för att gråta just nu, har tårar i ögonen.. Men det vill jag inte.. Som jag har sagt innan, får kolla min kalender ha ha när det finns tid och möjlighet till det..

 

Tänker faan inte ge upp nu...Bara två månader kvar, sen är jag hemlös typ hm..

 

 

Men det finns värre saker :).. jag har mitt jobb i alla fall ha ha.. Det är jag inte av med..

 

Ibland kan jag tänka och undra, hur mycket man kan klara av.. Hur många hinder och motgångar fixar man egentligen ?!..

 

Det ena efter det andra fy fan typ..  Men efter att ha levt hittils efter allt som jag har varit med om, så kan jag bara säga en sak.. Fy fan vad jag är stark.. Ska mycket till innan jag ska gå under...

 

Så var jag än hamnar efter jul,  så gör det till sist att jag blir ännu starkare, och klarar av fler motgångar som säkert kommer i livet ha ha bring it on..

 

Hasta la..

 

dagens:

 

Sanningen kan såra eller vara jävlig.. Men det är den som man uppskattar mer än annat:))

 

 

 

  

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards