Direktlänk till inlägg 30 oktober 2011

Väntar på att kaffet ska bli klart.. Så ovanligt då här :)..

Av anette - 30 oktober 2011 17:28

 



Den här typen säger varken mjauuu eller Vov Vov  ha ha.. Vet ifan vad den säger Hm...

 

Precis mailat om lite lägenheter i malmö, och lite utanför på olika ställen.. mailat om andrahandslägenheter och till fastigheter oxå.. Sen får jag ringa runt i veckan med..

 

Så halva eftermiddagen har jag sysslat med det.. varit iväg oxå innan..

 

fixat lite här hemma och städat.. sedan har jag sökt och sparat nya bilder :) ha ha ja vad kan det vara för bilder hm..

 

Hm.. kanske jag åter har lite olika tankar och shit i mitt hue ha ha igen då tänker ni hm..

 

ja ,e nog bäst fan att jag inte delar med mig :)..

 

Ja tiden den går.. Fy faaan säger jag om det.. Men vill heller inte att den ska stå stilla i heller, nog fan inte hälsosamt det :)..

 

Ledsamt just nu med tanken i skallen hela tiden, att inte veta om jag och sonen kan bo tillsammans efter julen..

 

Orkar inte tänka på det just nu.. Men det måste jag.. I först och hand för hans skull..

 

Känner för att gråta just nu, har tårar i ögonen.. Men det vill jag inte.. Som jag har sagt innan, får kolla min kalender ha ha när det finns tid och möjlighet till det..

 

Tänker faan inte ge upp nu...Bara två månader kvar, sen är jag hemlös typ hm..

 

 

Men det finns värre saker :).. jag har mitt jobb i alla fall ha ha.. Det är jag inte av med..

 

Ibland kan jag tänka och undra, hur mycket man kan klara av.. Hur många hinder och motgångar fixar man egentligen ?!..

 

Det ena efter det andra fy fan typ..  Men efter att ha levt hittils efter allt som jag har varit med om, så kan jag bara säga en sak.. Fy fan vad jag är stark.. Ska mycket till innan jag ska gå under...

 

Så var jag än hamnar efter jul,  så gör det till sist att jag blir ännu starkare, och klarar av fler motgångar som säkert kommer i livet ha ha bring it on..

 

Hasta la..

 

dagens:

 

Sanningen kan såra eller vara jävlig.. Men det är den som man uppskattar mer än annat:))

 

 

 

  

 

 

 
 
Ingen bild

Lena

30 oktober 2011 19:26

Hej! Hoppas du lyckas hitta något. Det är ok att gråta och tycka synd om sig själv men ja förstår att du inte vill göra det framför din son. Det viktigaste är ju att han ser att du försöker i alla fall. Kram

anette

31 oktober 2011 22:14

Halloj lena :).. Ja man har sina dagar, upp och ner... Jo då han ser att jag gör mitt bästa, hoppas att det ger resultat.. Kram..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards