Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av anette - 10 oktober 2011 08:39

 


Hann inte skriva här igår kväll.. Full rulle här hemma efter jobbet.. Senare när jag skulle skriva här så fick jag ett telesamtal, som varade 1 timme..

 

Så inget skrivande.. var trött och kl närmade sig 24..

 

Denna måndag är jag ledig tjohooo.. Full rulle idag oxå.. Snart bege mig till skolan på rönnen, lämna det sista till läraren om det jag var försenad i..

 

:) skönt att lämna det och att jag är klar nu, sen väntas bara betyget på det ämne..

 

Direkt efter det ska jag vidare till en jag brukar prata med ibland, tja kan kalla det mentor eller rådgivare :) ja det är det hon är till för.. Där jag kan prata och hon lyssnar och ibland ger hon mig råd och så..

 

Efter det ska jag vidare till en väninna som jag inte träffat på länge, och jag har avbokat flera g, för saker kommit emellan.. men nu så..

 

Senare hemma måste jag fortsätta på en annan läxa, har redovisning på torsdag, så mycket kvar.. har ikväll och imorgon kväll på mig imnnan jag ska sammanfatta på onsdag med en klasskamrat, då vi ska sitta hela den dagen..

 

nej kaffe nu sen duschen..

 

hasta la vista..

 

Dagens:

 

kommer senare..

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards