Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av anette - 8 oktober 2011 22:04

  




Ja teven står på men jag kollar inte hm.. bara dynga på den..

 

Vore kul med en bra film, lite action :) men det ser dåligt ut.. men lugnt ändå, roar mig ändå med annat, och kollar runt här på nätet och läser..

 

Tänker snart slänga mig ändå, ska bli skönt det :).. brukar skriva och säga att jag ska dra täcket över huet :)

 

Inget jag bara säger ha ha jag gör faktiskt det varje kväll när jag går och lägger mig... En liten stund bara, annars kan jag inte andas juu..

 

Jobbat på tvåan idag :) kul det..

 

Lugnt annars efter jobb, var hemma vid 17 30.. sen middag, bad och lyssnat på musik och njutit..

 

hasta la vista..

 

dagens:

 

Genom att känna sig själv känner man andra... Har jag svårt att se mig själv  har jag svårt att se andra..

 

Först när du har skapat din egen lycka vinner du kärlek i livet ( Iyanla Vanzant)

 

Den du inte känner mycket väl visar du inte ditt hjärta...

 

Att vara annorlunda kräver två sidor. Den ena är påhittighet. Den andra är mod. ..

 

Det finns bara en slags framgång;
att kunna leva sitt liv på sitt eget sätt...
 (Christopher Morley)


 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards