Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av anette - 13 oktober 2011 18:09

 


...... i soffan och relaxar .. Kaffekoppen brevid( den vite), precis som det ska vara och Whitesnake med here i go again :)... Älskar den låten och texten..

 

ja då har det varit skoldag hela dagen på Lindgården.. Bara haft redovisningar idag..

 

Vår redovisning gick bra :) ja allas var jättebra, intressant att lyssna på de andra.. Handlade mycket om lagar, olika insatser i samhället mm..

 

Nu är denna kursen slut.. Nästa vecka är det dags för Omvårdnads kursen, och ska vara på rönnen då.. Ska även ha data den dagen, på förmiddagen..

 

Och lämnat idag den läxan jag vara sen i :) äntligen.. Nu väntas bara betyget på den..

 

Så ska vila huet lite nu i dagarna ha ha har blivit lite skruvad ha ha kanske inte hälsosamt att plötsligt läsa och plugga så mycket nu..

 

Tycker jag har dilemman i skallen hela tiden utan att tänka mig för, som jag hittar på och tänker på olika tankesätt om det.. men visst fan är det nyttigt, och väldigt roligt oxå..

 

Som jag sagt oxå innan, tycker jag har lärt mig mer om allt nu med LPA, än innan jag gick den på heltid :)..

 

Inte fel att få nya ideer och tankesätt.. lärt mycket om mig själv nu på denna tiden, mycket jag upptäckt att jag vill och tänka annorlunda på, handla på annat sätt i både jobb och privat..

 

Nä nu ska jag lägga mig i soffan en stund :) och bara vara..

 

Har hunnit med lite här hemma oxå, skönt det.. Så kanske jag inte städar imorgon..

 

Just det.. Idag ska min gamla arbetskamrat vara med i programmet, drömmen om ett barn.. Kl 20 på trean, ja hon och hennes man var inte med förra veckan, men idag kommer de med..

 

Hasta la vista..

 

Dagens:

 

Sinnesro..  ( Okänd)...

Må jag få sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra.
Må jag få mod att förändra det jag kan.
Må jag få förstånd att inse skillnaden.



 


Ovido - Quiz & Flashcards