Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av anette - 20 oktober 2011 21:27

 





 





 






 







    









 




God natt mor :) Love you... Alltid...

Av anette - 20 oktober 2011 21:08

  Ha ha.. Var hittar jag allt, hm ja det kan man undra.. Inte på blocket i alla fall..

 

Ja fy faaan, snart dags att snark snark.. Helt slut..

 

Skola hela dagen, och ny kurs och ny lärare..  Ska öppna boken i helgen efter jobb, öppna den, sa inget om att jag skulle läsa..

 

Skönt att bara slappa denna kväll, jobbat tre kvällar i rad och dags imorg åter igen fy fan ha ha.. Nej det e lugnt, tror jag :))..

 

Fryser fryser, kanske för att jag är trött som ett as.. Så ska lägga mig med min goa filt omkring mig, sen mitt feta täcke över huet..

 

Ja vi säger väl så, inga skumma tankar idag från min skalle.. Känns tomt ha ha..

 

Hasta la vista..

 

Dagens:  ( har ni som mig, oxå ett halv fackat/fuckat minne, så märker ni inte denna reprisen..

 

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare. Lucius Seneca..

 

Natti natt..

 

 

 

 

 

Buuuuuuuu....

Ovido - Quiz & Flashcards