Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av anette - 2 oktober 2011 23:23

 



Gäsp gäsp... Ja snart tid att snark snark ha ha trött men inte ännu för att kunna somna in..

 

har stora sonen här brevid, som kom hit ikväll :) med minstingen.. Så vi har suttit och snackat och druckit kaffe, slurk slurk..

 

ja och vad fan har hänt här då :) Tja sov ganska länge :) men kanske inte så konstigt, för jag vaknade flera g i natt, kanske fyra g och hade svårt att somna om..

 

Så sista g jag vaknade igen var vid 04 30 hm, lite jobbigt ha ha och lite rastlös då, tänkte att är det lönt att jag somnar igen..

 

 Så jag satt i sängen och käkade lite godis då, ja vad fan är ju vaken ändå liksom.. ja inte direkt hälsosamt hm.. Somade sen tack o lov och vaknade runt 09..

 

Sedan på eftermiddagen stack jag iväg och var lite social (inte klokt).. Promenerade och satt vid ribban, jag och en annan.. Härligt väder, eller inte ha ha svettigt bläää jävla sol..

 

men skönt i alla fall att komma ut och få lite syre och röra på sig..

 

Pratat med min lilla mor oxå :)) skitlänge ha ha och jag som inte är en telefonmänniska.. Kul det faktiskt, och hade ett väldigt roligt och givande samtal :)..

 

ja som sagt, gillar inte att prata länge annars..

 

Sitta och bla bla bla med en telefon i handen, och inte se människan man pratar med, och bli öm i örat hm..

 

men tur att det finns telefoner ändå, kanske.. Jo de är väl bra att ha.. Fast kan vara lite anti ibland med mob tele.. Gillar inte att vara anträffbar hela tiden ha ha..

 

ingen behöver veta var jag är hela tiden ha ha..

 

vissa tror att man har mob i handen hela tiden vart man än är, och blir förvånad om man inte svarar direkt.. men hallååå för jävelen..

 

Lämna ett medd efter pipet... Piiipppppppppppp...

 

ja nu kl 23 43 och jag ska in och köra huet i vasken, aj aj...

 

 Vanilj eller cocos i natt ?? Hm ja det är den stora frågan.. Inte för att någon ska lukta på mig i natt, eller?!.. sniff sniff, men bara känslan att lukta gott e nice..

 

hasta la vista..

 

Dagens:

 

Var osäker innan ha ha, men nu vet jag vilken min uppgift är på denna jord :)) berättar i ett annat inlägg en dag..

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards