Direktlänk till inlägg 19 oktober 2011

Min enda lediga dag på hela veckan idag, or not..

Av anette - 19 oktober 2011 21:38

 


Blev några timmars jobb idag på kvällen.. Men det e ok :).. Är ju så när man jobbar med människor, och när det är kris med folk..

 

Kom hem vid 21, då blev det så klart lite kaffe i det tysta huset..

 

Skola imorgon, och då ska vi vara i skolan, och inte i lokalen på lindgården..

Ska bli kul och vi börjar med ny kurs oxå(Omvårdnad) och data på förmiddagen..

 

Handledarna ska oxå dit en sväng inför vår nya kurs.. och då är min nya handledare där oxå, från trean :) hon har två som hon är handledare för på sitt jobb, sen då mig..

 

Ska vara där hela helgen och jobba.. Inget roligt område hm (lindängen) men men.. och fått reda på idag, att en taxiförare som hade det jobbets boende i bilen, blev rånad precis utanför där i morse.. Rånaren bara slet upp bildörren.

 

känns klart oroligt och hoppas att föraren är ok.. Inte klokt för fan...

 

Så får beväpna mig i helgen kanske innan jag sticker till jobb, fyyy..

 

Nä natti natt.. Täcket över huet.. Snark snark..

 

hasta la vista..

 

Dagens:

 

Kommer att somna gott idag :))...

 

 

 

  And some fucking anderstanding....

 

 
 
Ingen bild

mig själv

20 oktober 2011 00:54

Skulle bara säga, att jag vet att de boende är ok :) eftersom jag bara nämde om föraren innan..

 
pärle

pärle

20 oktober 2011 11:27

God dagens dottern min..
Du får ta skunksprayen med dig som du fått
av mig, skumpt område, har kanske blivit
värre sen vi bodde i närheten.

Kram, mor din.. <3

http://perlemorsan.bloggplatsen.se

anette

20 oktober 2011 20:20

Hej hopp min min mor....

precis testat sprayen ( dock inte på mig själv ) :).. Funkar... Står att den ska bytas ut efter ett år, hoppas den fungerar ha ha..
Kram.. Ja det är värre, jävla chicago..

 
pärle

pärle

20 oktober 2011 11:28

ps.
Det ska vara SKUMT,
inte SKUMPT, blev fel..ds.

http://perlemorsan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards