Direktlänk till inlägg 3 oktober 2011

Ja då var man himma igen, så länge det varar ha ha..

Av anette - 3 oktober 2011 22:08

    




Hemma från jobbekvällen.. Gått snabbt tycker jag.. varit en rolig dag på jobb, som vanligt ha ha efter snart 10 år där..

 

Visst tänker ofta på att byta jobb, att inte fastna på samma ställe i hur många år som helst.. Man vill ju utvecklas oxå..

 

kan tänka mig senare att jobba i en daglig verksamhet för gravtutvecklingsstörda eller nåt liknade... kanske börja på ett nybyggt, och nystartat boende oxå inom Lss, det vore kul..

 

Men sen vet man oxå vad man har :) En viss trygghet det oxå.. Vi personalen är ett fett gäng ha ha.. Ställer alltid upp för varandra tycker jag, på olika sätt. Känns nice det att vi har det så..

 

 Roligt har vi tillsammans med.

 

ja tiden får utvisa vad som händer.. Inget som ska hända just nu i alla fall.. Eller så stannar jag tills pensionen ha ha.. Ja bara man får nya uppdrag och lite sånt shit :) Annars fastnar man i sig själv, och det blir tråkigt oxå..

 

Skit på min tv idag hm.. Just det, är ju måndag..Men men koppla av lite här nu, gäsp gäsp..

 

Hittade detta på nätet om personlig utveckling( Och håller med)

 

 

Personlig utveckling handlar om att vårda din dyrbaraste resurs - dig själv. Våra bilar servas, våra djursköts om , våra  barn får omvårdnad, t.o.m våra hemsidor uppdateras - men det är lätt att glömma att just du själv också behöver utvecklas. Antingen utvecklas du eller så går du bakåt i utvecklingen. Det finns inget mellanting. Antingen växer du eller så vissnar du.

 

Ja då säger vi så för idag och nu e kl 22 43 :) ..

 

Hasta la vista..

 

Dagens:

 

Var och vad är du om tio år om du fortsätter
att hålla på som du gör i dag?   

 

Ha ha ja det kan man undra..    

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
pärle

pärle

4 oktober 2011 11:20

Ja, vad gör man om tio år, du kanske fortfarande håller på med dina läskiga bilder i din blogg, eller så något annat, tror på det sista faktiskt..*s*

Vad gör jag själv? Hm..då är jag 70 år..*s* Förhoppningsvis har far din slutat jobba så vi kan resa lite, - sverige-resor, gå på revyer o annat skoj..
kram mor din..

http://perlemorsan.bloggplatsen.se

anette

4 oktober 2011 22:47

:)-- ha ha ja, man vet aldrig.. kanske bäst att inte veta var man är om 10 år..
ja du o farsan får resa och leva livet tjohoo..
Natti natt.. kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards