Direktlänk till inlägg 12 oktober 2011

Ja förhoppningsvis är det många år kvar.. Men jag verkligen längtar.. Längtar till..

Av anette - 12 oktober 2011 19:04

  Tills jag inte har så mycket självbestämmande kvar Jippi..

 

Längtar tills jag kanske blir tvingad att bo på ålderdomshem/dement, fast jag vill bo hemma..Gör inget :) Gör inget om andra bestämmer över mig..

 

Längtar tills jag får mat när det passar personalen och verksamheten, ja jag behöver inte äta när jag är hungrig :)..

 

Ska bli kul att bli matat av personal som är stressad och att jag ska vara klar på 10 minuter :).. Behöver inte fråga mig om jag gillar maten eller vill ha annat, nä bestäm ni..

 

jaså, jag ska bli matad med lever eller annat som jag inte gillar.. :) Jag längtar verkligen.. Ni som gör matsedeln så..

 

ser fram emot när ni går/störtar in i MIN lägenhet utan att knacka först :) tack ..

 

Längtar oxå tills ni kanske kommer in kl 20 och ska lägga mig, fast jag inte är trött.. Vad snälla ni är..

 

kanske vill se på tv tills kl är 22- 23, men den snälla nattpersonalen vill att jag ligger i sängen när de kommer.. Så klart jag gör det för deras skull :) absolut..

 

jaså jag ska inte duscha förrän om 6 dagar :) vad trevligt.. Ja knuterna i håret och lukten tycker jag gör inget :) Jag sitter ju ändå här i min lägenhet..

 

Sitter här i min lägenhet och ser tråkig ut :) Ja det gör inget.. jag har bara alltid innan varit noga med hygien och mitt hår, att lukta gott och ha mitt hår på ett speciellt sätt.. Ja alltid har det varit viktigt för min självkänsla..

 

men det behöver jag ju inte nu , nu när jag sitter här och väntar på mitt kaffe :) Oj då, ja nu har de glömt mig igen:) Ja de har mycket att göra..

 

Ja att jag blir utan kaffe som jag älskar, ja det gör inget :) Gör inget i heller när jag bara får tre koppar annars på dagen, på bestämda tider när jag egentligen vill dricka en kanna :) nä det gör ingenting..

 

Ja jag längtar verkligen :))).....

 

 

 

 

Säger inte att det blir så här.. Det kan faktiskt bli bra.. Eller så här, eller bli värre..

 

Ja det får bli en överraskning.. Längtar :)))..

 
 
pärle

pärle

12 oktober 2011 20:03

God kväller ungen min..
Inte lätt att bli gammal idag,
hoppas det blir bättre..
kram, mor din..

http://perlemorsan.bloggplatsen.se

anette

12 oktober 2011 20:19

:) hej min Mor.. ja ha ha man vet aldrig hur det kommer att bli.. Fyyy.. Finns olika verkligheter och hur det funkar på riktigt...
Kram kram..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards