Direktlänk till inlägg 14 oktober 2011

Solen skiner idag.. men inte för alla..

Av anette - 14 oktober 2011 10:13

 



Det är väl så det bara är..  Ljusa dagar och mörka dagar kommer och går..

 

 

Sitter här nu med sista koppen.. Sen hoppa in i duschen och göra mig klar..

 

Ska iväg till skolans kurator, sen iväg på ett studiebesök till ett annat LSS boende....

 

Ikväll ska jag inte göra något, mer än att bara koppla av och slöa, längtar tills det..

 

Är ju Idol oxå :).. Så riktigt fredagsmys..

 

Hasta la v..

 

Dagens:

 

 

Den rätta tiden att koppla av är när du inte har tid till det...

 

 

 

  

 

 




Extra många kramar till dig lena.. Från både Puh och mig...

 
 
pärle

pärle

14 oktober 2011 13:59

God dagens ungen min..
Minus grader när jag vaknade,
en hemsk tanke - nu är kanske snön inte så långt borta..
kram mor din..

http://perlemorsan.bloggplatsen.se

anette

14 oktober 2011 18:48

God kväll Mor..

Ja snön kanske kommer snart :) och snart tid för den hemska typen i röda kläder och vrålar ho ho ho fyyyyyy.

Kram kram.. Du kanske oxå ska se på Idol :)..

 
Ingen bild

Lena

14 oktober 2011 17:21

Hej!
Tack för dina fina kommentare och Nalle Phu.
Begravningen är över det var jobbigt men jag överlevde.
Jag hade skrivit ett brev till mamma som prästen läste upp när jag och min familj gick fram och tog farväl. Det kändes jätte bra.
Kram

anette

14 oktober 2011 18:56

Hej.. Din Mamma blev säkert glad för dina/era tankar och ord..

Kramar

 
pärle

pärle

14 oktober 2011 19:21

Min unge..
på tal om det röde mannen som kommer på besök om några månader, du får börja kolla vilka dagar som du kan undvara så han kan komma på besök här, ja en dag, men du får räkna med att sova över här..

ska höra med de andra också, helst vill jag lille julafton, men som sagt, det ska passa alla,,
kram mor din..

http://perlemorsan.bloggplatsen.se

 
pärle

pärle

14 oktober 2011 19:23

ps..ja i år har jag inte er på julafton om någon undrar, vi kör varannat år, och i år är det inte jul hos oss på julafton..ds.

http://perlemorsan.bloggplatsen.se

anette

14 oktober 2011 19:51

Oki då vet jag, men som det är nu kan jag inte ge besked alls..
kanske inte kan komma.. är inte ledig flera dagar i rad.. Så firar här med kartongerna istället, vet ju inte heller hur jag har det..
men man vet aldrig vad som händer :) Vill komma, men det är som det är..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards