Direktlänk till inlägg 31 oktober 2011

Nu har den trötta slynan..

Av anette - 31 oktober 2011 22:23

       



Placerat arslet i den gröna soffan åter, inte klokt det... med kaffe i den orange muggen ( klunk.. klunk)..

 

Ja och skallen lyser och skimrar på mitt fula glasbord ha ha.. Ja inte min skalle dock.. Jo det är min skalle så klart, har ju fått den :)) men inte den skalle som sitter fast på min kropp..

 

Ja oj oj hm ha ha.. Om främmande människor läser min blogg, kanske de tänker.. E hon inte klok i huet eller ?! Ja det är kanske en avancerad tolkningsfråga..

 

Men inte för mig och de som känner mig :).. Ja det är så här jag är... Lagom klok kanske ha ha.. Tror inte det hade varit bra om alla skulle varit överkloka typ... Hur fan skulle det då se ut.. Om alla människor gick omkring och var kloka hela jävla tiden..

 

Sen kan man vara klok på olika vis och sätt.. Ja det säger de kloka i alla fall..

 

I alla fall så har min dag varit bra.. Ja det sa jag ju i morse att den skulle bli.. Jobbat på ettan, och haft en fet dag där:).. Fy faaan vad jag är glad att jag har mitt jobb, och ett jobb att gå till..

 

Även nu oxå när det är jobbigt och man mår piss emellanåt... Känns bra att gå till jobbet..

 

Pratat med min förra chef oxå i tele :) saknar henne faktiskt... Gällde min LPA, utbildning.. Min nya chef har inte gått den utbildningen som min förra, därför får jag kontakta henne ibland om jag behöver svar på saker jag inte riktigt vet..

 

Som nu när vi har jullov i tre veckor, var jag då ska vara? på ettan eller tvåan ha ha.. Men det skulle hon ta reda på, för det hade hon oxå glömt :) skönt att det inte bara är jag som är förvirrad ibland.. Eller ofta....

 

Oj.. Kl e nu 22 52..  Fast jag är trött efter jobbekvällen så kan jag aldrig somna tidigt ändå, hur tidigt jag än ska upp dagen efter..

 

Jullov och snart e julen åter här.. Fyyy faaan tomtejävelen ska komma med sitt ho ho ho.. Men för fan, kom med nåt nytt..

 

varför kan han inte säga..?? hey hey whats up :) ha ha kanske han gör denna jul.. Stress med juleskiten.. Och kanske någon jul jag får tillbaka julkänslan hm.. Vem vet..

 

 

Hasta la vista...

 

dagens:

 

Om du vill ha lycka för en timme - ta en tupplur

 

om du vill ha lycka för en dag - ge dig ut och fiska

 

om du vill ha lycka i ett år - ärv en förmögenhet

 

om du vill ha lycka hela livet - hjälp någon annan

 

 


- KINESISKT ORDSPRÅK -


 

 

 

 

 
 
pärle

pärle

1 november 2011 10:53

Ho ho ho ho, :-)
Ja, snart är julen här..
dags för dig o kolla om du ev är ledig den 23 dec..
det är då vi antagligen ska fira julen i år..

Bra att du trivs med jobbet ditt, sånt är viktigt...
kram, mor din..

http://perlemorsan.bloggplatsen.se

anette

2 november 2011 22:26

Ja snart e julen här... Ja ska kolla, sen vet jag inte hur läget här e just då.. Så kan inte ge besked nu..

Kram kram

 
Marre

Marre

1 november 2011 19:39

Kan trösta dig med att du inte är ensam om att vara virrig och att hata jultomten, hoho.

Här har man haft många jobb, mest tunga lagerjobb och nån utbildning finns inte då man fick barn tidigt och blev hemmafru i många år. Men aldrig att jag trivts på nån av jobben. Däremot hade man haft turen att få jobba med det man gillar, djur, ja då skulle man väl aldrig bli pensionär.

Tyvärr så fick jag en hel del förslitningar och värk av jobben jag haft och idag sitter man där man sitter och rullar tummarna i sin ensamhet. Livet är inte alltid som man önskat, och mitt liv stinker av och till men vad göra, bara till att finna sig i det och se jävligt glad ut, grr.

Är så glad för din skull så var rädd om jobbet ditt!

Ha det gött. Kramiz

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

anette

2 november 2011 22:30

Hej hopp.. Ja man ska vara glad för att man har ett jobb man trivs med :).. Ja livet suger ibland, man får göra sitt bästa man kan.. Även om det inte alltid räcker..
Ja värk e inget vidare..
kram o ha de gott du oxå

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards