Alla inlägg den 2 september 2011

Av anette - 2 september 2011 07:30

 

 


Och jag e ledig och allt :).. Gick upp halv sju och sitter nu och njuter av morgonkaffet och tittar på morgon nyheterna..

 

Sonen ska strax iväg till sklolan oxå, e så glad att han trivs där och tycker att det e kul att gå i skolan..

 

Senare ikväll ska han och jag kolla på fotboll här hemma tillsammans :) nice det.. En lugn och härlig fredag kväll..

 

Ska lata mig nu ett tag till i mina myskläder innan jag tar mitt härliga bad..

 

Sen ska jag fortsätta med min läxa om Islam och göra klart det, lånade två böcker igår på skolans bibliotet ..

 

Visst finns info på nätet men blir snurrig i huet ha ha när jag läser mycket text där och ska skriva ner, och tappar bort hela tiden vart jag e.. Så lite lättare med böcker då..

 

Så det blir klart ikväll, men sen måste jag läsa varje dag tills nästa torsdag, eftersom det är en muntlig redovisning inför klassen ( pust)..

 

Och i helgen oxå måste jag smått börja med en annan läxa, som kommer att ta lite tid för mig, en inlämning till vecka 37..

 

Ja just det, igår såg jag en skymt av (m) helt säker på att det var han, tror inte att han såg mig..

 

Nä en kopp till...

 

hasta la..

 

Dagens:

 

Billigt kaffe på netto :)))...

 

 

  :)) fy vad hemskt, ja för tjuriga kärringar då..

Ovido - Quiz & Flashcards