Alla inlägg den 4 september 2011

Av anette - 4 september 2011 21:19

 




Fick inte så mycket gjort med läxan igår, men nu har jag gjort den klar   ... Så nu ska jag bara läsa om Islam varje dag oxå tills torsdag, är ju en stor muntlig redovisning..

 

Så full rulle hela veckan med det, och måste även börja med den andra läxan som är skriftlig.. Den e mycket svårare (pust)..

 

Jobbar oxå både på ettan och tvåan med nästa vecka och skola på torsdag :) ja mycket nu, men kul att det är lite varierat ibland faktiskt, och inte alltid samma..

 

precis kollat på idol, brukar alltid kolla på det, och tycker fortf att det är kul:) missar väl en del när man jobbar kvällen, men men får kolla på nätet som morsan sa :)..

 

Nu småkollar på en film på femman, men va fan den e inte så mycket att hurra för hm.. Jäklar vad länge sedan de visade en riktig bra film, på min tv i alla fall..

 

Nä nu ska jag dricka lite saft och ta mig en grov mackjävel och en tomat :) ja det låter inte som jag det, men ja det ska bli spännande, ja eller dock inte..

 

Brukar inte äta så här sent hm.. men jag e ju hungrig ha ha och åt en tidig middag..

 

Hasta la vista och natti natt..

 

dagens:

 

( repris)

 

En vän är en människa hos vem man kan tänka högt...

 

 

  

  sant det :))..

  

Ovido - Quiz & Flashcards