Alla inlägg den 16 september 2011

Av anette - 16 september 2011 23:15

 


Ja och om några timmar är det väl lördagsmys, igen :)...

 

Haft en lug och mysig dag och kväll i alla fall, och skönt det..

 

Istället för att läsa i tre timmar så sov jag i stället ha ha ja i tre timmar, inte klokt eller hm.. Ja men jävligt skönt.. kan läsa imorgon och på söndag..

 

minstingen kom hem vid fyra, men gick direkt igen för att spela fotboll med sina kompisar, och min store kom lite innan :) och han ska sova här tills imorgon, nice det..

 

Så vi har softat hela kvällen, pratat och druckit kaffe :) ja jag och den store, som druckit kaffe sedan han var 6 år.. Minstingen dricker inte alls kaffe, han är mer av en the människa ha ha ...

 

Snart snark snark tänkte jag, gäsp gäsp...

 

Hasta la vista..

 

Dagens:

 

Har varit, men kommer lite ändå :)).. Natti natt Zzzzzzz

 

Gör alltid det rätta! Det gläder somliga människor och förvånar resten...

 

 

 

 

Av anette - 16 september 2011 08:05

  Vaknade vid sju, gäsp och frivilligt oxå..  Sonen stack till skolan nu vid kvart i åtta.. Han slutar halv fyra idag..

 

Igår kom han hem med sina fina arbetskläder från skolan :) En varm och skitsnygg jacka, en t-shirt, en långarmad, ett bälte, arbetsbyxor.. och snart får han en varm långarmad och skor oxå:)..

 

Precis njutit av morgon kaffet, för att nu dricka grönt the :) gott för halsen..

 

Fixa lite här nu snart, och sen öppna skolböckerna för att läsa ett par timmar..

 

Imorgon får jag inte glömma att mina bonussystrar fyller år :) Så de ska grattas imorgon..

 

Hasta la v..

 

Dagens:

 

Man ska inte låta sig missledas av en människas fula yttre. Hennes inre kan vara ännu fulare....

 

 

 

 


 

 

Ovido - Quiz & Flashcards