Alla inlägg den 28 september 2011

Av anette - 28 september 2011 21:00

På kanal 11..     har den hemma.. :)) men ska ändå se den, den e grym som fan..

 

 

 

  Spännande film där hans dotter kidnappas...

Av anette - 28 september 2011 16:31

 



fan vad det känns nice det   .. Varit i lokalen på vårsången hela dagen.. Min ena studiekamrat har oxå varit där, hon jobbar på ett boende ovanför..

 

En handledare har oxå varit där, hon ringde hem till mig och erbjöd sig att komma :) snällt det..

 

Vi pratade om mitt dilemma som jag hade, sen gick handledaren och jag gjorde klart och sedan skickade iväg det till min lärare.. Gjorde inte så stort av det, målet är att bli godkänd, så enkelt och konkret..

 

Jag och min studiekamrat satt och diskuterade sedan en annan läxa, en redovisning som hon och jag har tillsammans. Vi ska skriva om insatser för barn och ungdomar i svårigheter..

 

Mycket där som vi ska följa efter, läsa i böcker, nätet och eventuellt studiebesök, som vi själva får ordna..

 

Glad för att jag ska samarbeta med henne :) känner henne oxå sen många år tillbaka, då vi har jobbat ihopa..

 

Vi funkar bra tillsammans, har skitroligt och tycker lika i mycket..

 

Så ikväll ska jag plugga om ett annat dilemma som vi har tills imorg.. Ett fall som jag ska förklara i olika omsorgsprocess steg, sen koppla det till en behovsprofil och föreslå insatser och utgå från en helhetssyn mm..

 

ha ha herrejävlar, inget onsdagsmys här inte idag :)) detta dilemma har jag inte hunnit med, och varit sjuk.. men men ingen ursäkt.. Så bara till att ge gärnet nu och hela kvällen :) men jag ska ha kaffepauser oxå, viktigt som fan det..

 

Nä nu ska jag ta fram   och bli ännu klokare än vad jag var igår ha ha .. Inte klokt det.. undrar hur klok jag är nästa vecka?!..

 

Hasta la vista..

 

Dagens:

 

Ditt rykte skapas av andra... Din karaktär skapar du själv..

 

 

 


 

Ovido - Quiz & Flashcards