Alla inlägg den 23 september 2011

Av anette - 23 september 2011 12:13

Efter vårdcentralen.. Känner mig skrövlig och eländig   ha ha ja ungefär så här, nja inte riktigt..

 

Ja fått min diagnos nu : Pneumoni = Lunginflammation...

 

har hämtat ut pillerna nu ( mer piller att knapra) Tjohoo eller inte hm.. Så om några dagar ska jag vara bra igen :) skönt det..

 

Så inget ansträngande, bara vila i ett par dagar nu..

 

Hasta la..

 

 

 

 

Av anette - 23 september 2011 08:02

 


Till vårdcentralen.. Ja idag kom jag fram med en annan svarare :).. Så de ska ringa upp när som helst.. Väntar på det nu.. Ringde prick 08, men det gjorde jag igår med ?

 

Tar en kopp kaffe så länge....

 

Så där ja .. Ringde mig nu 08 10.. Fått tid till 10 15...

 

 

Skönt det fan :)).

 

Hasta..

 

Dagens:

 

Diagnos kommer senare ha ha..

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards