Alla inlägg den 22 september 2011

Av anette - 22 september 2011 20:49

I tre timmar.. Satt i en sal först, fick se lite filmer och lyssnade på föreläsaren..

 

Mot slutet gick vi ut och gjorde detta    Släckte en brinnande docka...

 

och efter det så släckte vi   ...

 

Försökt ringa vårdcentralen halva dagen idag, hm ingen som vill prata där med mig ha ha..

 

Så får ringa som en idiot åter imorg, måste till en läkare.. Annars får jag sticka till akuten och vänta där kanske i 10 timmar, fy fan, inte road alls av det..

 

Så hoppas jag kommer fram till vårdcentralen imorg.. kan inte gå så här längre nu.. feber från och till, jävla hattande.. Ont i lungorna när jag andas och hostar, kallsvettig hela tiden, och ont i revbenen under båda brösten..

 

Nä ska kolla på lite tv nu i bäddsoffan, har vänt tv n så jag kan göra det.. Sen får jag kanske sitta upp och sova i natt oxå ha ha..

 

Nä vi säger så.. Hasta la vista..

 

Dagens:

 

Den sanna kärleken liknar cirkeln, och cirkeln har inget slut.
Källa: Ryskt
 
 
Hittade denna söta mjau mjau på nätet ...                            
 
 
 
 

 
 
Ovido - Quiz & Flashcards