Alla inlägg den 24 september 2011

Av anette - 24 september 2011 21:04

 


ha ha aldrig sett något liknande.. Undrar vad det är för ras på denna mjau mjau..

 

Kollar man en stund, så är denna varelse riktigt söt ju :))..

Av anette - 24 september 2011 19:10

 


Vaknade vid 18.. Sov från ca 14.. Sen sov jag vid 10 till 12 innan dess..

 

Ja fortf trött gäsp..

 

Helt slut i kroppen.. Lite feber fort och ont i lungorna och i revbenen när jag hostar och andas.. kallsvettig och svag, stackars mig ha ha..

 

Men det ska bli bättre snart tack och lov, tar tabletter tre g dagligen..

 

Så inte hänt så mycket här..

 

min store son kom hit igår med minstingen :) Som hade oxå varit hos sin pappa.. Fått sin födelsepresent.. Ett par gympadojor och en jätte snygg tjock långarmad.

 

Idag har de umgåtts tillsammans hela dagen, och även iväg en sväng med sin pappa på ribban för en promenad :)

 

När de kom hem så hade de handlat till mig oxå :)..

 

Min store stack vid ca 1830,kul att han har varit här, fast jag mest har ZZzzzz :)..

 

Inte druckit så mycket kaffe idag hm, undrar varför :) Så har satt på en kanna nu, tänt lite ljus i vardagsrummet..

 

En dusch nu, ja tack :) Sen lukta lite apelsinblomma och bädda ner mig i soffan med kuddar och min lila mjuka filt i min gröna soffa..

 

Minstingen sitter nu och njuter i sitt rum med sitt nya spel, som han handlat idag, fick födelsepengar av sin farmor..

 

hasta la vista..

 

dagens:

 

För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.
Källa: Nalle Puh

 

  God natt lena :))..

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards