Alla inlägg den 3 september 2011

Av anette - 3 september 2011 21:04

   Naw så söt liten monkey :))

 

 

Ja vilket härligt väder, så har man varit ledig med..

 

Vaknade imorse och kollade då på klockan, hjälp 07 30.. Skriker på min son från min säng ha ha.. E duuu Vaken, du måste snart gå om du inte ska komma försent:))

 

min son skrattar och halvskriker tillbaka, du det e lördag, och jag tänker absolut inte gå till skolan idag :))..   Vadå förvirrad   hm.. ja ja herregud, trodde inte att jag kunde vakna förvirrad, utan att det brukar komma sakta fram under dagen ha ha.. Där ser man..

 

Annars då hm tja, pluggat lite idag, menar då lite.. Gör klart ena läxan imorgon, ja det sa jag igår oxå men idag menar jag det  ...

 

haft en del oxå för mig som jag inte tänker skiva om... Förrutom en sak kan jag berätta..

 

Tack Lena för idag, det behövde jag :) Blev hämtad och vi åkte till skogen med hennes koki :) ( a dog )    ...

 

 Det var jättetrevligt och skönt att få andas skogsluft och långpromenad.. Och så klart lite   i det fria..  Ja jag blev både piggare och gladare...

 

 

Ja vid denna tiden är det som det brukar vid denna tiden, mitt arlse har placerat sig i min gröna soffa :) och där ska den vara tills jag snark snark...

 

Hasta la vista..

 

Dagens:

 

Vänar på att solen ska skina i mitt liv just nu, tycker att det har regnat för mycket....

 

 

  Ängeln till min lilla mor..

 

 

 

 

 

 

   Och Puh till Lena Zzzzzzzzzz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Och denna till er andra :))).....

 

Ovido - Quiz & Flashcards