Alla inlägg den 14 september 2011

Av anette - 14 september 2011 19:14

    


Börjar med att säga, hej min mor :) fick din kommentar här nu samtidigt som jag började skriva här..

 

Ja var några dagar sedan jag var här.. Varit kass och inte orkat.. Och livet är inte så roligt för tillfälligt, är och har varit en cirkus här..

 

Men jag är starkare än vad jag eller andra tror, så jag tänker inte bli knäckt av något eller av någon..

 

Ger mig inte heller så jag kommer att kämpa tills jag ligger ner, och där hamnar jag inte vad som än händer.. Kommer att vara stående hela vägen   ... Så är det..

 

Nu ska jag faktiskt till förvånande dricka grönt the ha ha.. Ja kaffe har jag oxå druckit.. men the är nice för halsen ju.. Bara därför jag dricker det :))..

 

Skola imorgon :).. och då ska vi vara i skolan och inte i lokalen, bara för att vi ska se film och börja ny kurs..

 

ja hasta la vista..

 

Dagens:

 

Alla pratar om vädret och ingen gör något åt det.
Källa: Engelskt
 
 
 
 
 
Ovido - Quiz & Flashcards