Alla inlägg den 5 september 2011

Av anette - 5 september 2011 21:55

 



Just nu e kl 22.. Lämnar datan från och till medan jag skriver här..

 

Kom hem från jobbekvällen för snart en timme sedan... Jobbat med ena bonus syrran :)) kul det, inte så ofta nu när jag går utbild och jobb två..

 

Hon fixade kvällsmaten där idag, och det blev spagetti och köttfärssås ( mums ) det, förrutom en sak hm... Hon använde inte grillkrydda, men halllåå ha ha.. men det tog jag sedan.. Gott i alla fall..

 

Vår chef slutade förra veckan, men fick se henne på jobb idag :) hon hade lite stuff att göra där..

 

Nu ska jag ha lite kväll, kan inte sova tidigt när jag har jobbat kvällen.. Även om jag ska upp tidigt..

 

Men ingen läxa i alla fall :) men måste ge gärnet med att läsa varje dag tills torsdag, och börja oxå med den större läxan, hm.. Ja får planera tiden bara, känns som en tuff vecka :).. men det löser sig..

 

Ja upp tidigt imorgon 05, sen kanske sluta tidigare från jobb om det går.. Ja det e ganska viktigt, så det löser sig nog..

 

Hasta la vista och natti natt..

 

Dagens:

Skjut inte upp till morgondagen vad du kan ha glädje av i dag. /John Billings

 

- Du kan misslyckas många gånger men är inte
   misslyckad förrän du börjar skylla på andra. /Olaus Petri

 

- Hjärtat har sina skäl som förnuftet inte förstår. /Blaise Pascal

 

- Enda sättet att få en vän är att vara en. /Ralph Waldo Emerson

 

- Att inse att man är okunnig är ett bra steg mot kunskap. /Benjamin Disraeli

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards