Direktlänk till inlägg 7 september 2011

Gäääsp fy faaan :)) Lite semester nu tack ha ha tills våren kommer åter..

Av anette - 7 september 2011 21:16

 




Vore skönt det, kanske :).. Åka iväg kanske i en stuga i de djupaste skogarna i lugn och ro..

 

Lite svårt bara.. men tänk om man bara kunde släppa allt för ett tag om det hade gått..

 

ja ja men drömma går ju..

 

Då har jag jobbat på tvåan idag :) på en onsdag och allt.. Inte klokt det.. Så blir jag ledig på fredagen i stället då jag brukar annars jobba...

 

Varit lite mer full rulle idag, jämfört med helgerna.. Och även träffat de flesta i personalstyrkan på deras konferans.. ja deras konferans, ja det var spännande :))

 

Och träffade även deras nya chef, han verkade vara himla bra, ödmjuk och mänsklig med ordning och reda med mera.. Ja sen var han ju himla snygg :) så glad att vi inte har han till chef ha ha..

 

Då var det dags imorgon för redovisningen hm jävlar ha ha tycker jag läser och läser hm men glömmer, rädd för att jäkla hjärnsläpp imorgon när det e dags..

 

men va fan, inte mycket att göra åt det, kommer jag av mig så kan jag bara hitta på lite och säga bla bla bla, tror inte att de märker nåt..

 

Blir en intressant dag i morgon oj oj oj shit alltså.. När jag kommer hem imorgon, måste jag fan sätta mig med läxan två, den ska snart in..

 

Även fredagen då jag är ledig måste och måste jag fixa mesta av den, för att sedan göra klart den i helgen på tvåan och skicka in den till läraren därifrån, går inte hemifrån..

 

Hm lite stressad just nu ha ha får fan inte tiden att gå runt, ja lugnt nu på kvällen, men annars ja tiden bara springer iväg.. känns inte som jag hinner med allt jag borde och vill göra...

 

 Känner mig t om lite    ja och vad betyder det ?.. Typ yr och vimsig kanske:).. 

 

hasta la vista och natti natt...

 

Dagens:

 

Man lever inte förgäves, om det finns någon i denna värld som verkligen förstår en /Lin Yutang

 

 

 

 

 
 
Mor din..

Mor din..

7 september 2011 21:54

Oj oj, full fart läser jag,
ingen rast ingen vila, bara full ös..
Ska hålla tummarna för dig i morgon..
kram ungen min..<3

http://perlemorsan.bloggplatsen.se

anette

7 september 2011 22:38

Gäsp ja *s*

Bra att du håller tummarna, lär behövas.. :) snart Zzzzz...

Kram och sov gott min mor..

 
Ingen bild

Lena

7 september 2011 22:15

Hej!
Jag sa ju att han var bra men jag glömde väl nämna att han såg bra ut också men han är ju inte din typ i alla fall.

Kram och go natt!

anette

7 september 2011 22:40

Halloj Lena :)... Ja alla har pratat så väl om honom.. Han verkar jättebra som chef absolut..
Ha ha nej sant, du känner mig.. Inte min typ men jävligt snygg e han, och väldigt vackra ögon :))..

Natti natt och kram..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards