Direktlänk till inlägg 26 september 2011

Fy fan vad jag är mätt.. På ren svenska...

Av anette - 26 september 2011 21:27

  Mjau mjau ... Lady gaga släng dig i väggen, i am the bitch mjauu.

 

 

javisst ja , jo jag e mätt som fasiken fortf.. precis ätit kladdkaka med grädde och vaniljbullar..( tack för laktostabletter) ha ha annars hade magen sprängts..

 

minstingen fyller ju 16 idag hurrraaa.. Den store har oxå varit här, så vi har ätit middag tillsammans, och sedan gooo fika :))..

 

Gick upp halv sex imorse, slängde på mig jackan och gick iväg till kondiset.. Skönt med lite syre, inte varit ute på flera dagar..

 

Köpte nybakade bullar.. ville överraska sonen med go frukost på sin dag, innan skolan..

 

ja annars mycket bättre här, stor skillnad mot bara igår, fett det ha ha..

 

Så ska vara himma imorgon oxå, sen får det vara nog.. Skola och plugg på onsd och torsd så inget direkt ansträngande.. Sen ledig fre lör sön..

 

ja lite läxa och sånt shit i helgen :) men då är orken tillbaka så det e lugnt..

 

Efter skolan ringde sonen, var hos en kompis innan han skulle möta upp brorsan, och cykla hit..

han berättade att han inte var på sista lektionen..

 

Han trivs i skolan, men i klassen finns det några störiga typer som kaxar sig både mot eleverna och även lärarna hm..

 

Så nån i detta gäng störade sig mot sonens kompis och de stack hem.. han berättade i tele att han inte ville vara kvar, gillar inte bråk och är inte den som provocerar eller nåt, men var ändå rädd för att han skulle bli förbannad och kände att det var bättre att lämna( förståndigt tycker jag)..

 

Så läraren ringde mig, ville höra så allt var ok med honom :) och att det hade varit trubbel i skolan med dessa typer, så inget e min sons eller hans kompis fel.

 

Hon och de andra lärarna är medvetna om problemet, och ska ta itu med det genast och sånt shit som de håller på med får inte förekomma..

 

ja det kändes skönt i alla fall att de tar itu med skitet eller skiten innan de sabbar för alla.. Hon snackar även om omplacering, ja för de typerna eller nån av dem.. Skönt det...

 

varför finns det alltid någon som ska förstöra för andra och saknar vett och respekt..

 

Nä nu ska jag ta mig en   och njuta av resten av kvällen innan det är dags för snark snark.

 

hasta la vista..

 

Dagens:

 

Den som för andra bakom ljuset, famlar snart själv i mörkret...

 

 

 

 

 

 
 
Ingen bild

Lena

27 september 2011 06:36

Det finns alltid någon i en grupp som är störiga.gymnasie är frivilligt så det är väl bara att ge dem en varning och sen iväg med dem. Bra av lärarna att de är medvetna om problemet. Kram

 
pärle

pärle

28 september 2011 20:16

Det här inlägget missade jag..*s*
antagligen för at du skrev ett till i måndags.

Bra om lärarna tar tag i problemen,
om det inte bara är prat o inget annat..
kram på er..//mor..

http://perlemorsan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards