Direktlänk till inlägg 29 september 2011

Mys i soffan, igen :)..

Av anette - 29 september 2011 21:40

 



Kom hem vid ca 1630..... Haft skoldag på Lindgården vid Lindängen hela dagen.. Redovisningar och gått igenom olika lagar och sånt shit :))..

 

Träffade en arbetskamrat där som går på rönnen (N) som praktiserade här, pratades vid bara några sekunder.

 

Nästa torsdag ska vi vara på skolan tjohooo mycket roligare att vara där, än i en jäkla lokal ha ha..

 

Skitmycket att göra imorgon och i helgen då jag är ledig.. Ett nytt fall ha ha lilla Vera som är 85 år.. Ska ta fram mitt förhållningssätt inom det fallet, hur jag tänker, beter mig, hur jag jobbar med henne och varför..

 

Sen ska jag göra ett eget fall där jag ska beskriva mitt förhållningssätt..

 

sen läsa och skriva i helgen om min och en annans redovisning, Insatser för barn och ungdomar som far illa..

 

Sen måste jag oxå frivilligt komplettera den uppg jag lämnade in igår, inte riktigt nöjd med den, ville göra den enkel och konkret, men rädd för att den är för enkel ha ha..

 

Läraren har inte läst den än, men frågade henne idag om jag kunde fixa till den tills nästa vecka, för jag var inte riktigt nöjd med den plötsligt ha ha, och det gick bra.. ja för fan, den kursen som jag inte har betyg i..

 

Hjärnsläppet om den läxan har släppt, vaknade i morse och visste direkt vad mer jag ville ha sagt i det dilemmet och fick fler ideer och kom på att jag hade glömt att få med några viktiga saker....

 

Ja helgen är fullbokad :)).. Men tycker det är roligt oxå...

 

Såg idol innan.. har redan min favorit sedan för första g jag såg och hörde henne.. Hon ska vinna hela skiten, så enkelt är det.. Snackar så klart om

 

  Linni..

 

 

nä lite kaffe och njuta lite av kvällen innan snark snark..

 

Nyduschad nu och håret luktar   ha ha :)))

 

och resten av slynan luktar   apelsinblomma..

 

 

Natti natt på er.. och hasta la vista och mycket peace, love and some fucking anderstanding...

 

dagens:

 

Om du har begränsningar så håll dem för dig
själv för fiender har en förmåga att behärska
människor genom deras svagheter....

 

 

 

 
 
pärle

pärle

30 september 2011 11:46

Jag tror också Linni vinner,
fick den känslan i går, brukar stämma,
så då får vi väl se hur det går..

Detta årets Idol verkar bättre än förra som jag slutade se när de kom så här långt, ingen favis alls..

I år har jag ett par stycken förutom Linni..

Du är duktigt som kämpar på med läxor
och redovisningar och allt vad det är..
kram mor..

http://perlemorsan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards