Direktlänk till inlägg 30 september 2011

Snälla, låt det åska, regna, blixtra , dundra och blåsa.. snälla..

Av anette - 30 september 2011 22:06

    


ja denna kommer 23 10 på sexan ikväll :)). Blade) För oss som gillar vampyrer och sånt shit..

 

Fy fan vad kvavt det är, kan knappt andas.. Vill känna kylan nu tack..

 

Kollat på Idol här nu ikväll, och tycker att det är roligt att det e igång igen :).. ja hejar på Linni och några andra till som jag redan glömt vad de heter..

 

Fortf mätt fy fan, sedan middagen vid 17, åt inte så jävla mycket ändå..

Vi käkade kvack kvack här himma, gott som fan det.. Pommes och beasås till...

 

Pluggat och läst lite idag, sen fixat här lite hemma..

 

Så nu väntar jag på Blade ha ha äntligen en bra film:) ja ja sett den 20 g, men det är fördel ibland med dåligt minne ha ha.

 

vaknade inatt av min dröm hm   dagdrömmer jag inte om ( M ) på dagen, så hälsar han på mig om natten, ofta..Så levande..

 

ja herregud och macaroner..

 

Ska ta mig en kopp nu , gäsp.. Så jag inte somnar innan Blade kommer, det vore förjävligt..

 

Inte hänt så mycket annars, pratat med en vännina imorse, som jag inte sett och pratats vid på ett tag..

 

Ska inte ställa kl imorg, sova ut kanske.. Senare imorg ska jag iväg och vara social :) igen ha ha.. varit kass på det den senaste tiden, men inte haft tid, sen annat att göra och tänka på..

 

Ja mitt i det röriga livet här hm, mycket ändå att vara tacksam för :)

 

visst, sen är jag superstressad inombords, och humöret växlar, från att vara glad till ledsen hela tiden..

 

Att inte veta vart vi ska ta vägen några dagar efter jul.. ja försöker vara positiv, men det är faktiskt inte så jävla lätt, för det är inte säkert att det kommer att lösa sig..

 

hitta orken nu och sen vad som än händer..

 

Var ska vi bo? Får sonen och jag vara tillsammans? Var ska jag ha mina möbler? var ska vi fira jul? kan vi fira jul mitt i skiten?..Vem kan hjälpa mig?..

 

Orkar fan inte tänka på det nu, då går jag ner mig själv helt totalt..

Så har bestämt mig, ja klart jag söker lägenh nu.. men mina andra frågor och tankar om allt skjuter jag fram till den 1 Nov..

 

Annars kan jag inte tänka, andas och fungera i vardagen.. Nu en dag i taget tills1 nov..

 

Natti natt och hasta..

 

Dagens:

 

Ge mig styrka och hopp..

 

 

 

 
 
Ingen bild

Lena

1 oktober 2011 09:11

Hej! Här ligger jag inomhus i det fina vädret. Passa på att vara ute det är snart regn,rusk och snö. Tänker på er jätte mycket och hoppas att det löser sig. Ser fram emot ditt besök nästa vecka. Kram

anette

1 oktober 2011 10:59

Hejsan lena :).. ja denna sol ha ha.. Sitter rakt upp och ner och bara svettas, pust, tja kanske inte solens fel.
Tack, vet att du tänker på oss.. förresten , kan du fredagen i stället för onsdag? Glömde att jag ska vara på tvåan på onsd, så blir ledig på fred istället..
kaffe här nu, sen iväg och handla middag :).. Kram kram

 
Marre & Rasmus

Marre & Rasmus

1 oktober 2011 09:33

Inte undrar på att du har mardrömmar :( stackare.

Trevlig helg. Kramiz

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

anette

1 oktober 2011 11:00

Hejsan där :).. Ja inget roligt,men kämpar för att hitta något, och att allt ska lösa sig..
trevlig helg på dig oxå :) Kram kram o hasta la..

 
pärle

pärle

1 oktober 2011 12:21

Skulle det gå så illa att du inte har någonstans att ta vägen så kan dina möbler vara i din fars lokal, han har ju en sån till sånt vi inte får plats med, eller vill ha här..

Men än finns det hopp, ge inte upp, du får tänka som du brukar, "det fixar sig alltid".

Synd vi bor så långt från Malmö, annars hade ni fått bo här ett tag, beror på hur ni tänker angående resor o så..
kram mor..

http://perlemorsan.bloggplatsen.se

anette

1 oktober 2011 14:30

:) God middag.. Tack, känns skönt att veta mor.. ja mycket att tänka på att planera hur jag ska fixa allt.. ja man vet aldrig vad som händer, kanske hittar en lägenhet snart i förstahandk kanske :) Stanna där och kalla det hemma :) och veta att man kan stanna kvar..
Kramar..

 
Ingen bild

Lena

1 oktober 2011 14:57

Hej! Fredag går jättebra. Kungsörnsgatan 22 . Skickar portkoden i ett sms sen. Vi ses då kram.

anette

1 oktober 2011 15:13

Hej hopp :).. ja låter bra det.. Hörs och ses.. Kram och ha en mysig lördag..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards